pondelok 8. apríla 2013

DIY, džínsová bunda

Ešte jeden postík na dnes.. Túto bundučku som robila asi pred mesiacom, kúpila som ju v secondhande za 1 euro:D Bola celkom škaredá ale povedala som si že to je výzva. Bolo na nej asi najviac práce čo som zaťial robila, takže už sa teším na jarné dni keď si ju budem môcť obliecť..
Myslím že sa to celkom podarilo, ale tak posudťe sami. :)


.

 Musela som skrátiť a zúžiť rukávy pretože to bolo typujem tak z 90. rokov, vysavovala som ju, trikrát oprala kôli smradu, nafarbila gombičky, pretože aj tie boli škaredé, a na chrbáte prilepila nový štítok lebo pôsobil detinsky. 




Ak máte dáke pripomienky, žiadosti alebo tipy na nejaký ďalší post určite ma kontaktujte v komente budem rada. A ak sa vám blog páči odkliknite odoberať na Bloglovin, alebo GFC (v panely na ľavo)
Ďakujem, Wendy




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára